2009-11-08

Confidence Boost via Inflytande.se

Fick ett infall efter att ha läst Erik Hultins intryck då han varit inne på Inflytande.se. Inte för att jag är så himla sugen på att spekulera i hur sant eller osant det är, men det är mycket riktigt en boost för självförtroendet att se att jag tydligen har en mycket inflytelserik blogg och att endast fyra procent av alla bloggare har större inflytande än jag.

Inte i jämförelse med Hultin själv, eller för den delen Svart Måndags vice ordförande Jens Odsvall, men ändå. Det är litet charmigt i alla fall, tycker jag. Även om jag inte alls fattar hur i hela friden de mäter det här och är litet skeptisk till om det faktiskt fungerar.

Larvigt, kanske, men jag tänker suga i mig litet grann av den där kakan ändå och se glad ut. Kan jag behöva efter de senaste årens slit, inbillar jag mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Manuell trollkontroll är aktiverad. ;)


Statistik