2010-05-03

Brihed på Allianståget

Imorgon bitti drar jag iväg med Allianståget från Stockholm till Göteborg. Vi stannar till på mängder av orter på vägen. Extra kul kommer det vara att besöka Norrköping och Göteborg, där jag bott tidigare och förstås har gott om vänner. Men även i Skövde finns det människor jag hoppas kunna krama om på vägen. Kramliberal som jag ju är.

Överhuvudtaget känns det sjukt kul att hänga på och ta del av den största gemensamma kampanjaktiviteten Alliansen gör inför årets val. Det är otroligt häftigt att hela regeringen är samlad. Alla statsråden och en hel del andra intressanta och kul människor. Ska passa på att få ett par ordentliga pratstunder då vi ändå är ute på rälsen. Ställa frågor, diskutera, busa och kanske bråka litet försiktigt. Man får ta chansen då man har den.

Lovar att twittra om det. Och kommer även hänga litet grann här och på Facebook, förstås.

Och glöm inte att hålla utkik efter hashtagen #allianstaget när ni vill veta vad som pågår under resans gång.

Jag väntar mig sjukt många retweets och blogginlägg nu när jag är ute och snurrar. Ses längs rälsen, vänner!

2 kommentarer:

  1. KUL!! då ses vi när Ni kommer in till Skövde!!
    Kram/M

    SvaraRadera
  2. Var fint att ses. Vi får se till att hålla kontakten ordentligt, tycker jag. =)
    Kram!
    Amy

    SvaraRadera

Manuell trollkontroll är aktiverad. ;)


Statistik